GEOLOKALIZACJA POJAZDÓWWyposaż swoją flotę pojazdów w najlepszej cenie!
GEOLOKALIZACJA POJAZDÓW
Wyposaż swoją flotę pojazdów w najlepszej cenie!
Zaoszczędź nawet 30%
porównując oferty wszystkich usługodawców w branży
Zaoszczędź nawet 30%porównując oferty wszystkich usługodawców w branży

Rozwiązania geolokalizacyjne na placach budowy dla usług naprawczych

Czas czytania: 1 minut(y)

Wybierając dopasowaną do potrzeb geolokalizację, klienci profesjonalni z sektora budowlanego oraz z sektora naprawczego mogą ograniczyć koszty i ułatwić organizację przejazdów.

Wykorzystanie geolokalizacji w sektorze budowlanym

Sektor budowlany i robót publicznych używa dużej liczby pojazdów przewożących materiały na plac budowy oraz pracujących na budowie.

Rozwiązanie geolokalizacyjne dopasowane do ograniczeń tego sektora powinno umożliwiać:

  • Redukcję kosztów
  • Zwiększenie czasu produktywności
  • Ułatwienie komunikacji z placami budowy
  • Sprawdzanie w czasie rzeczywistym położenia geograficznego każdego pojazdu
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pojazdów na placach budowy

Rozwiązania geolokalizacyjne dla mobilnych serwisów naprawczych

Działania związane z utrzymaniem technicznym czy naprawą wiążą się z koniecznością prowadzenia wielu jednoczesnych interwencji u klientów usytuowanych w różnych strefach geograficznych.

Rozwiązania geolokalizacyjne stanowią cenne narzędzie do ułatwienia organizacji tego zadania.

Najważniejsze funkcjonalności to:

  • Pomoc w nawigacji
  • Bezpośrednie przesyłanie kolejności zleceń
  • Opcje komunikacji (głosowej lub pisemnej)
  • Wysyłanie raportów o zakończeniu zlecenia

GPS, który zwiększy satysfakcję klienta

Szybkość reakcji i transparentność są atutami wpływającymi na wizerunek marki danej firmy postrzegany przez klientów.

Korzystanie z systemu raportowania przez geolokalizację pozwala szybko i skutecznie odpowiedzieć na potrzeby klienta. Klient jest dzięki temu informowany w czasie rzeczywistym o stanie zlecenia: może na przykład bezpośrednio śledzić dostawę paczki lub sprawdzić dokładną godzinę przyjazdu pracownika, który ma dokonać naprawy.

Funkcjonalność raportowania również pozwala w transparentny sposób uzasadnić koszt transportu: opłata jest naliczana co do kilometra.