GEOLOKALIZACJA POJAZDÓWWyposaż swoją flotę pojazdów w najlepszej cenie!
GEOLOKALIZACJA POJAZDÓW
Wyposaż swoją flotę pojazdów w najlepszej cenie!
Zaoszczędź nawet 30%
porównując oferty wszystkich usługodawców w branży
Zaoszczędź nawet 30%porównując oferty wszystkich usługodawców w branży

Geolokalizacja towarów: dostawa i transport drogowy

Czas czytania: 1 minut(y)

Podczas gdy kierowcy ciężarówek muszą przestrzegać bardzo ścisłych zasad, od dostawców i kurierów wymaga się szybkości reakcji. Dostawcy usług geolokalizacyjnych oferują różnorodne pakiety dopasowane do każdego rodzaju działalności związanej z transportem towarów.

Geolokalizacja do usług transportu drogowego

Transport towarów drogą lądową podlega surowym zasadom: czas pracy kierowcy pojazdu musi być poddany ścisłej kontroli.

Rozwiązanie oferujące geolokalizację dopasowaną do transportu drogowego musi posiadać następujące funkcjonalności:

  • Sprawdzanie czasu spędzonego za kółkiem oraz długości postojów
  • Zmniejszenie kar za opóźnienia dzięki dokładnej geolokalizacji pojazdu
  • Wysyłanie szczegółowych raportów pozwalających na udowodnienie przebiegu spotkań przedstawicieli handlowych z klientami...

Transport i usługi kurierskie

Firmy transportowe, kurierskie i dostawcze jako pierwsze skorzystały z korzyści oferowanych przez geolokalizację .

Firmy transportujące towary powinny wybrać opcje ułatwiające terminową dostawę przewożonych dóbr:

  • Koordynację z klientem
  • Umożliwienie komunikacji z kierowcą (w przypadku opóźnienia, odwołania itp.)
  • Monitoring operacji w czasie rzeczywistym (odbiór, przewóz, dostawa…)
  • Pomoc w nawigacji
  • Raportowanie i wyciągi informacji (dla ułatwienia fakturowania)  

Pozytywny wpływ na kształtowanie wizerunku

Obok mierzalnych zalet, geolokalizacja ma również istotny wpływ na image marki w każdej firmie.

Skracając czas przejazdów i zyskując na efektywności, firma jest w stanie szybciej obsłużyć klienta. W ten sposób firma ogranicza także emisję CO2 pojazdów wchodzących w skład floty przedsiębiorstwa, dzięki czemu ma prawo pozycjonować się w kontekście zrównoważonego biznesu.